Як серйозному контенту конкурувати з котиками — поради громадському сектору й медіа
Боротьба за увагу користувачів в онлайні стає критичною, особливо для організацій, які поширюють складний для сприйняття контент. У який спосіб достукатися до цільової аудиторії й таки донести свій меседж — ділилися думками закордонні експерти на Digital Disruption Forum.
Журналісти бояться, що одного дня вони робитимуть клікбейтне сміття, а не справжню роботу, — Крістен Хейр, Інститут Пойнтера
Традиційні ньюзруми змушені були змінитися через цифрові технології. Які уроки винесли для себе американські редакції? Про це під час Digital Disruption Forum у Києві розповідала Крістен Хейр із Інституту Пойнтера.
Чого бракує для викладання медіаграмотності? Думка вчителів
Учителі, які працюють із учнями початкової школи, придумують креативні способи розвитку критичного мислення — наприклад, замислитися над вчинками головної героїні мультфільму «Маша и Медведь». MediaSapiens запитав у вчителів, яка специфіка викладання медіаграмотнсті в молодших класах і яких матеріалів їм бракує в роботі.
Куди податися: огляд стажувань, конкурсів та онлайн-курсів для журналістів
Курс із наукової журналістики, резиденція для фотографів у США й стипендія для жінок, які висвітлюють питання прав людини, — про ці та інші освітні можливості для медійників читайте в нашому огляді.
Як українці реагують на новини під час інформаційної війни — дослідження британки Джоанни Шостек
«Новинам на цьому сайті, в принципі, довіряти можна. Але кому краще від того, що це правда?» — сказав один із респондентів в інтерв’ю, рефлексуючи щодо новинних повідомлень у ЗМІ. Чим обумовлений вибір джерел інформації і що впливає на довіру до них — вивчала британська дослідниця Джоанна Шостек.
Продюсер фільму «Нічого, Крім Брехні» Тім Вайт: Ми дійдемо до тієї фази, коли фейки будуть лише приводом для сміху
Наскільки ефективна у викритті фейків документалістика і як нині сприймають та висвітлюють Україну в світових медіа – в інтерв’ю MediaSapiens розповів продюсер фільму «Нічого, Крім Брехні» (Nothing But Lies) Тім Вайт.
Флешмоб #моїдіти: чи небезпечно публікувати фотографії дітей в інтернеті
Флешмоб #моїдіти в першу чергу був про цінність дитинства, однак користувачі при цьому могли забути, що соціальні мережі — це публічний простір і фотографії у Фейсбуку «для всіх» можуть бути використані як завгодно — їх можуть змінити, відредагувати у Photoshop, використати в рекламі.
Ми майже створили новий тип рабства, в якому журналісти повинні працювати безкоштовно, — канадський журналіст Браян Ґорман
Що таке «нові медіа», як ЗМІ знецінили свій продукт, чи вплинули журналісти на перемогу Дональда Трампа і які головні виклики для канадської журналістики — в інтерв’ю MediaSapiens розповів Браян Ґорман (Brian Gorman).
Підлітки схильні не довіряти мейнстрімовим медіа — дослідження
Американські підлітки вважають відео від користувачів надійнішим за сюжети у звичайних ЗМІ. Респонденти також зазначали, що не хочуть публічно ділитися своїми думками про новини в соцмережах — замість цього багато хто надсилає лінки або скріншоти друзям у месенджерах.
Потрібно зрозуміти, які емоції та настрої використовує пропаганда — чеська експертка Івана Смоленова
У Чехії фейкових новин про Україну поменшало, тепер у тренді — міграційна криза. «Страх, обурення та розчарування мають дуже високий маніпулятивний потенціал, який легко реалізувати», — зазначає Івана Смоленова, експертка Празького інституту досліджень проблем безпеки.

Автори

К
С