Образно чи образливо? Про гумор у ЗМІ
Сатира — дієва зброя. Особливо в умовах гібридної війни, коли залучено інформаційний арсенал. Однак при створенні гумористичного медіаконтенту постає питання, як розповідати про важке і де межа смішного.
Як зарадити медіабезграмотності?
Наразі в суспільства й держави немає розуміння, що подолання (чи бодай мінімізація) медіабезграмотності для України — це питання національної безпеки, основа для побудови громадянського суспільства. Щоби підвищити рівень медіакомпетентності населення, необхідно здійснити комплекс заходів у трьох сферах.
Медіапросьюмери як виклик українським ЗМІ
Серед читачів-глядачів-слухачів формується прошарок найбільш компетентних. Вони критично ставляться до повідомлень, чутливі до маніпулятивної інформації та вимагають інтелектуального стилю медіапродукції. Наразі їх не так багато — не більше 15–20 %. Але це вже серйозний виклик медіасистемі.
Рейтинг довіри до ЗМІ: чому вниз?
Українські медіа сьогодні втрачають основний соціальний капітал — довіру. Як свідчать соціологічні дослідження, причин декілька: загальні песимістичні настрої суспільства, недовіра до політикуму, надмірні обсяги інформації, пропаганда та брак аргументованих матеріалів у ЗМІ.
Медіаконсьюмеризм по-російськи, або Хто за вето резолюції по «Боїнгу-777»
Опитування росіян щодо авіакатастрофи вкотре доводять – більшість російської аудиторії є типовими медіаконсьюмерами. Інформаційні потреби та інтереси таких споживачів банальні, смаки невибагливі, і вони не здатні фільтрувати медіапотоки.

Автори

К
С