Тайм-менеджмент для журналіста: десять порад, як ефективно організувати свій час
Для журналіста, якщо він хоче працювати справді продуктивно, важливо бути володарем не лише своїх слів, а й власного часу.
Хто заплатить за журналістику?
Дотації, іміджева реклама та гранти підтримують якість медіа не менше, ніж традиційні механізми ринку — передплата, роздріб та реклама комерційна.
Як навести лад у власній електронній пошті: 11 порад журналістам
Електронна поштова скринька викликає у вас стрес і асоціюється радше з інформаційним смітником, аніж із надійним помічником у роботі? Декілька порад, перевірених на власному досвіді автора, не претендують на панацею від усіх «поштових хвороб», але комусь, думаю, здатні бодай трохи допомогти впорядкувати власну електронну скриньку.
Яку інформацію реально продати, або Чого медіа можуть навчитись у продавців взуття
Для багатьох ЗМІ може стати актуальним відоме твердження «виробляємо одне, заробляємо на іншому». І чи не на перший план тут виходить суто психологічна готовність відійти від традиційної бізнес-моделі й спробувати розширити «поле зору» для можливих варіантів монетизації нашої діяльності.
Творчий конкурс на журналістику: змінити не можна залишити
Фахові вступні випробування на журфаки українських вишів потребують не скасування, а оновлення змісту — щоби наблизитися до реального життя. Не варто боятися їх ускладнити: додатковий фільтр на вході до професії не завадить.
Журналістська освіта: куди подіти теоретиків?
Корумповану й забюрократизовану систему вищої освіти можна змінювати лише зсередини — маленькими кроками й зусиллями ентузіастів. Парадокс, але радикальніші зміни не потрібні нікому.
Опустіть журналістику на землю
За бумом гостроактуальних тренінгів і розквітом жанру розслідувань не забути би про базові професійні стандарти — їх теж хтось когось повинен навчати.

Автори

К
С