Apple і Google знову опинилися в трійці найдорожчих брендів світу

Apple і Google знову опинилися в трійці найдорожчих брендів світу

10:22,
6 Жовтня 2016
3013

Apple і Google знову опинилися в трійці найдорожчих брендів світу

10:22,
6 Жовтня 2016
3013
Apple і Google знову опинилися в трійці найдорожчих брендів світу
Apple і Google знову опинилися в трійці найдорожчих брендів світу
Автори:
Бренди Apple, Google і Coca-Cola вже четвертий раз поспіль увійшли до списку 100 найдорожчих брендів світу.

Про це йдеться в звіті Interbrand Corp. 

При цьому першу сходинку посіла Apple, вартість бренду якої зросла на 5% до 179,1 мільярда доларів. Вартість бренду Google, який слідує одразу за Apple, за рік зросла на 11% і на даний момент становить 133,3 мільярда доларів. Coca-Cola замикає трійку лідерів, вартість її бренду знизилася на 7% і тепер становить 73,1 мільярда. 

При цьому до 2013 року компанія Coca-Cola  займала перше місце в рейтингу. До списку також увійшли Microsoft (четверте місце, 72,8 мільярда доларів), IBM (шосте, 52,5 мільярда доларів), Samsung (сьоме, 51,8 мільярда доларів) та Amazon (восьме, 50,3 мільярда доларів). 

Максимальне зростання вартості бренду за рік продемонструвала соціальна мережа Facebook, бренд якої подорожчав на 48% до 32,6 мільярдів доларів, що дозволило компанії піднятися відразу на вісім рядків у рейтингу і зайняти 15 місце. 

Нагадуємо, що деякі американські бренди напередодні 11 вересня вирішили використати тему теракту в США з комерційною метою. Такий підхід викликав обурення в соціальних мережах і серед покупців. Наприклад, магазин матраців з Техаського міста Сан-Антоніо зняв промо-ролик, в якому імітується падіння веж-близнюків. У кадрі дівчина розповідає про те, що клієнтів чекає знижка при покупці двох товарів. 

Шквал критики через експлуатації теми 11 вересня в рекламі спровокувала і найбільша мережа торгових центрів в США Walmart. Один з користувачів Твіттера виклав фотографію з магазину, який за його словами знаходиться у Флориді. У ньому були збудовані дві вежі з ящиків з Сoca-Cola під банером з фразою «Ми ніколи не забудемо» на тлі веж-близнюків. 

Представник Walmart розповів виданню Mashable, що ідея промо-акції належала компанії Сoca-Cola, але магазин її підтримав. Як повідомив прес-секретар компанії Чарльз Кроусон (Charles Crowson), вони з усією серйозністю ставляться до трагедії 11 вересня і не хотіли нікого образити. Стенд з промо-продукцією розібрали відразу, як на нього почали скаржитися.  

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
postnewsreport.com
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду