Apple уп’яте визнана найдорожчим брендом світу

Apple уп’яте визнана найдорожчим брендом світу

13:20,
22 Травня 2015
5700

Apple уп’яте визнана найдорожчим брендом світу

13:20,
22 Травня 2015
5700
Apple уп’яте визнана найдорожчим брендом світу
Apple уп’яте визнана найдорожчим брендом світу
Автори:
Компанія Apple вп'яте поспіль очолила рейтинг найдорожчих брендів світу. Друге місце посіла Microsoft.

Рейтинг світових брендів опублікував американський журнал Forbes

За оцінкою видання, вартість бренду Apple за рік зросла на 17% — до $145,3 млрд. Це більше за вартість будь-якого іншого бренду як мінімум удвічі.

Друге місце в рейтингу, як і в 2014 році, займає Microsoft. Вартість цього бренду, за оцінкою Forbes, зросла на 10% — до $69,3 млрд. На третьому місці — бренд інтернет-корпорації Google, який подорожчав за рік на 16% — до $65,6 млрд. Єдиною нетехнологічною компанією, бренд якої увійшов до п'ятірки найдорожчих, залишається виробник напоїв Coca-Cola. Forbes оцінив цей бренд в $56 млрд — на рівні 2014 року. П'яте місце зайняв бренд IBM, вартість якого зросла на 4% — до $49,8 млрд.

Найбільше за рік подорожчав бренд соціальної мережі Facebook. Його вартість збільшилася на 54% — до $36,5 млрд, пише Forbes. У списку найдорожчих брендів Facebook займає 10 місце. Слідом за ним у рейтингу йде бренд Disney, вартість якого зросла на 26% — до $34,6 млрд. На 13-му місці — Amazon.com, оцінений в $28,1 млрд (на 32% більше, ніж у 2014 році). Бренд Toyota оцінений в $37,8 млрд — це на 21% більше, ніж роком раніше. Японська корпорація займає восьме місце в рейтингу. Вартість бренду Sony також зросла на 21% — до $6,9 млрд (79 місце).

Всього у списку — бренди з 15 країн, що представляють 20 галузей. Більше половини списку — це американські бренди, Німеччини представляють 9 брендів, Японію та Францію — по сім. Найбільше брендів в рейтингу — 15 — припадає на технології.

Працюючи над рейтингом, Forbes спочатку відібрав понад 200 брендів, які мають хоча б якусь присутність в США. При оцінці кожного бренду враховувалася прибуток компанії за три роки та роль, яку відіграє компанія в галузі. У підсумковий список потрапили 100 брендів.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
TNW News
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду