Google анонсувала чотири нових кроки в боротьбі з терористичним контентом

BetaNews

Google зазначила, що її ціль - не тільки виявлення і видалення контенту, що порушує правила компанії, а й припинення спроб завантажити такі відео в мережу.  Тому компанія визначила для чебе чотири пріоритетних напрямки роботи:

  • Розширення використання алгоритмів машинного навчання для виявлення екстремістських відео і роликів, що мають відношення до тероризму. Річ у тому, що деякі відео про терористичні атаки на перший погляд можуть бути схожими на звичайні репортажі з місця подій чи іформаційні ролики. Тому компанія хоче поліпшити свої інструменти для автоматичного розпізнавання і видалення таких матеріалів.

  • Окрім вдосконалення технологій, компанія планує залучати більше людей за програмою Trusted Flagger. В проекті вже працює 63 організації, які допомагають об'єктивно оцінювати відео й відрізняти пропаганду від релігійних чи інформаційно важливих роликів. Google має намір залучити ще 50 організацій до цієї роботи. В YouTube є можливість для усіх користувачів надіслати скаргу на відео, яке порушує правила платформи. Однак, скарги, які надсилають учасники програми Trusted Flagger, в 90% випадків дійсно свідчать про наявність проблем із контентом.

  • Позиція компанії щодо відео, які явно не порушують правила сервісу, також стане більш жорсткою. Наприклад, відеоролики релігійного характеру будуть супроводжуватися попередженням для користувачів. Крім того, їх не можна буде монетизувати, вони не потраплятимуть в блок рекомендованих відео, під ними не можна буде залишати коментарі чи ставити їм оцінки.

  • На платформі YouTube буде використовуватися таргетована реклама: користувачів, які переглядатимуть екстремістські ролики, перенаправлятимуть на антитерористичні ролики, аби змінити їх думку про бойовиків та екстремізм. Таким чином Google має намір боротися з вербуванням потенційних членів ISIS та інших терористичних організацій.

 Раніше цього місяця відеоплатформа YouTube оновила правила для партнерської програми. Тепер, згідно з ними, автори образливих і негативних роликів будуть відключені від рекламної мережі. Платформа YouTube вже вносила зміни до правил монетизації відео. Причиною став нещодавній бойкот з боку рекламодавців, які були обурені тим, що їх оголошення з’являлися у екстремістських відео.

За оцінками аналітиків інвестиційного банку Nomura, бойкот рекламодавців обійдеться Google в 750 мільйонів доларів. Також компанія матиме додаткові видатки у розмірі 50 мільйонів доларів, якщо найме додаткових співробітників, які перевірятимуть контент перед завантаженням на YouTube.

comments powered by Disqus