Google хоче допомогти медіа отримувати більше коштів від підписок

Marketing Land

Пошуковик оновив свою програму «First Click Free» - коли користувачі могли отримати доступ до платних публікацій різних видань, якщо переходили до них із пошуку. Google також надасть медіа інструменти для активації онлайн-платежів і таргетування потенційних підписників. «Це все є частиною більш широкого плану Google, спрямованого на те, щоб користувачі та виробники контенту зрештою поверталися в мережу, оскільки це важливо для рекламного бізнесу Google», - зазначає Bloomberg.

Google проводить тестування нових інструментів з виданнями The New York Times і Financial Times. Віце-президент Google Річард Гінґрас (Richard Gingras), сказав, що пошуковий гігант комунікує й з десятками інших видань, оскільки медіакомпанії все більше переходять на модель роботи з онлайн-підписками.

При цьому журнал The Wall Street Journal, який тепер належить News Corp., раніше цього року вийшов з ініціативи Firts Click Free, тобто його матеріали тепер неможливо читати, перейшовши за посиланням із пошукової видачі.

За оцінками  Bloomberg, медіакомпанії навмисне зосереджують свої зусилля на просуванні підписок, оскільки доходи від друкованої реклами скорочуються з року в рік, а доходи від реклами в онлайні консолідуються в руках таких гігантів як Facebook та Google. За оцінками дослідницької компанії EMarketer, в цьому році ІТ-компанії отримають більше 60 відсотків доходів з ринку інтернет-реклами, який в цілому оцінюється в 83 мільярди доларів. Натомість компанії намагаються налагодити стосунки з медіа, пропонуючи їм різноманітні інструменти для роботи з аудиторією в онлайні.

Так, Facebook нещодавно анонсувала запуск новинного сервісу з платною підпискою. Функція буде базуватися на вже існуючому сервісі  Instant Articles, який дозволяє відкривати матеріали, опубліковані медіа, безпосередньо в новинній стрічці. Так, після 10 прочитаних матеріалів від одного видання, користувачам буде пропонуватися оформити на нього підписку.

comments powered by Disqus