Google не змогла переконати рекламодавців у надійності YouTube

pixabay.com

Про це пише dt.ua.

Великі рекламодавці США, включаючи AT&T, Enterprise Holdings і Verizon, тимчасово відмовилися від розміщення реклами на YouTube через сумніви у якості контенту. До цього цілий ряд європейських брендів - міжнародне медійне агентство Havas, телемовна компанія BBC, банки HSBC і Lloyds, рітейлер Tesco, косметична компанія L'oreal, автомобілебудівні концерни Audi і Volkswagen - призупинили рекламні кампанії на YouTube.

У лютому газета The Times першою повідомила, що ролики МВС Великобританії, ВПС і Транспортного управління Лондона розміщувалися разом з роликами, які розпалювали ненависть і гомофобію.

20 березня Google попросила вибачення і пообіцяла розширити визначення «неналежного контенту», а також змінити технологію і правила розміщення реклами, щоб розширити права і можливості рекламодавців, забезпечивши їм більший контроль над тим, в яких видах кліпів демонструються їх оголошення.

comments powered by Disqus