Інженер з Facebook запропонував нову одиницю часу для віртуальної реальності

pixabay.com

Про це пише BBC.

Флік становить 1/705.600.000 секунди, йому передує наносекунда.

Нова часова одиниця потрібна для того, щоб розробники, які застосовують мову програмування мову програмування C++, щоб вони могли синхронізувати відеоефекти  для кіно, ТБ та медіа.

Дослідник з Оксфордського університету, який попросив не називати його ім'я, зазначив, що флік не матиме значного впливу загалом, але може допомогти розробникам покращити технологію віртуальної реальності й боротися із затримками.

За його словами, ключовим для віртуальної реальності є ефект занурення або присутності — взаємодій, які користувач відчуває за допомогою комп'ютерної гри. Присутність виникає, коли ваш мозок відчуває, що ви перебуваєте в певному місці.

«Ефект присутності дуже, дуже легко порушити. Я думаю, що зафіксований спосіб описати ці етапи часу дозволить розробникам гнучкіше працювати із затримками та забезпечити синхронізацію відео», — каже він.

Провідний інженер-дослідник компанії BBC Research and Development Метт Хаммонд заявив, що це може зменшити затримки у графіці.

«Якщо використовувати не цілі числа, у комп'ютерних підрахунках поступово можуть з'являтися та накопичуватися помилки. З часом це може призвести до більш помітних неточностей», — уважає він.

Творець нової одиниці часу Крістофер Хорват поділився своєю ідеєю в Facebook на початку 2017 року. Пізніше інженер вніс зміни до цієї одиниці вимірювання завдяки відгукам користувачів.

Флік — це не перша одиниця часу, яку придумала велика корпорація. Наприклад, компанія Swatch у 1998 році представила інтернет-час, який розділяв добу на 1000 «биттів». Ця одиниця вимірювання дорівнює 1 хвилині 26,4 секунди. Її придумали, аби усунути потребу в часових поясах. Однак ідею на світовому рівні не підтримали.

Нагадаємо, в листопаді винахідник Нік Геррітсен (Nick Gerritsen) із Нової Зеландії презентував першого у світі віртуального політика. Створений винахідником бот має «жіночу стать» та ім'я Сем.

comments powered by Disqus