Twitter буде показувати рекламу перед трансляціями в Periscope

TechCrunch

Керівник проекту Periscope Майк Фолгнер (Mike Folgner) написав у  своєму блозі, що користувачам доведеться переглядати короткі ролики перед підключенням до чужої трансляції. Реклама буде відображатися як перед переглядом трансляцій в реальному часі, так і на початку вже записаних роликів, які зберігаються в Twitter.

Фолгнер наголосив, що для авторів реклама перед трансляціями стане новим способом монетизувати свій контент. Раніше Twitter запустила для монетизації контенту сервіс Amplify, який запускав рекламний ролик в Twitter перед найбільш популярними відео. У таких випадках творці контенту отримують близько 70% доходу від реклами, решта 30% отримує Twitter.

У дописі керівника проекту Periscope йдеться, що зараз розміщення роликів перед трансляціями доступне для власників пакету Amplify. Але в найближчі кілька місяців послуга стане доступною більш широкому колу рекламодавців.

Як відзначає TechCrunch, доходи Twitter від реклами почали скорочуватися наприкінці 2016 року. Генеральний директор компанії Джек Дорсі заявив, що у 2017 році Twitter спрямує зусилля на «спрощення та диференціацію доходів від своїх продуктів».

Минулого тижня в мережі з'явилася інформація про те, що Twitter почала роботу над створенням платної підписки для «професійних користувачів».

comments powered by Disqus