Twitter, Facebook та Google заявили, що не зможуть запобігти повторному втручанню у вибори

Rolling Stone

Під час слухання компанії зазначили, що у них немає інструментів, які могли б запобігти втручанню у вибори в майбутньому, пише Bloomberg. Окрім того, вони ще не дослідили повною мірою масштаби попередньої кампанії й не можуть назвати точні терміни  завершення внутрішніх розслідувань. Компанії обіцяють повідомити результати розслідувань одразу, як тільки вони будуть готові.

Сенатори Емі Клобучар, Марк Ворнер та Джон Маккейн сказали, що вимагатимуть для політичної реклами в онлайні такого ж регулювання щодо розкриття інформації, яке застосовується до реклами на телебаченні. Як відомо, Facebook багато років протистоїть таким вимогам.

Раніше представники Twitter, Facebook та Google визнали, що підозрілий контент побачили більше користувачів, ніж про це раніше відзвітували компанії.

Видання The Verge поспілкувалося з колишніми модераторами Facebook й з’ясувало, що їх зовсім не готували до виявлення чи боротьби з російською пропагандою в соцмережі. А система премодерації платних оголошень не пристосована до пошуку в них пропагандистського контенту.

comments powered by Disqus