У «Яндексі» з’явився пошук пісень через фрази, що нагадують їхній текст або мотив

У «Яндексі» з’явився пошук пісень через фрази, що нагадують їхній текст або мотив

00:00,
13 Лютого 2014
24389

У «Яндексі» з’явився пошук пісень через фрази, що нагадують їхній текст або мотив

00:00,
13 Лютого 2014
24389
У «Яндексі» з’явився пошук пісень через фрази, що нагадують їхній текст або мотив
У «Яндексі» з’явився пошук пісень через фрази, що нагадують їхній текст або мотив
В «Яндексі» відтепер можна шукати пісні за фразами, схожими на їхній справжній текст або такими, що імітують музичний мотив (наприклад, «пу-пу-пі-ду» або «пабам-пам-пам»). Про це повідомляється на офіційному блозі компанії.

Представники «Яндекс» зазначають, що і раніше в їхньому пошуковику можна було легко знаходити пісні за цитатами. Натомість тепер сервіс вирішив допомогти тим, хто хоче знайти музичний трек, не знаючи жодного слова. Пошуковик «вгадуватиме», яку саме пісню шукає людина, на основі попередніх користувацьких запитів.

«Ви друкуєте в рядку пошуку перше, що спадає на думку, найбільш яскраві асоціації, не обов’язково сподіваючись на успіх, – йдеться у тексті на блозі компанії. – І, о диво, на ваш запит «эла эла» пошук видає підказку [эла эла э э э слушать]. Це означає, що хтось до вас вже намагався знайти цю пісню таким самим способом. І справді, тут же з’являються Rihanna та Jay-Z з тим самим хітом Umbrella».

Таким чином, на запит «пу пу пиду слушать» можна отримати пісню «I Wanna Be Loved By You» у виконанні Мерилін Монро, а «йу-ху песня» «Яндекс» розпізнає як «Song 2» гурту Blur.

Крім того, якщо користувач забув або не розчув ім’я співачки Лани Дель Рей, він може знайти її композиції за запитом [ванна без дверей].

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
yablyk.com
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду