YouTube поліпшив алгоритми виявлення екстремізму й працевлаштує тисячі модераторів

Фото: Taylor Hill, FilmMagic for YouTube

Про це пише The Guardian.

За словами виконавчої директорки YouTube Сьюзан Войчицькі (Susan Wojcicki), в 2018 році в компанії Google працюватиме 10 тисяч модераторів контенту.

Пані Войчицькі зазначила, що окрім цього YouTube продовжить розробляти нові технології машинного навчання, завдяки яким стане можливим автоматично позначати проблемний контент, який потрібно виділити.

Гендиректорка YouTube повідомила, що модератори відеосервісу перевірили на екстремістський контент близько 2 мільйонів відео, починаючи з червня. «Людський ресурс залишається ключовим як для видалення контенту, так і для навчання машинних систем, оскільки судження людини є надзвичайно важливим для прийняття контекстуалізованого рішення»,  уважає пані Войчицькі.

За останні тижні модератори YouTube за допомогою технології машинного навчання ідентифікували та заблокувати сотні облікових записів та сотні тисяч коментарів. У компанії заявили, що завдяки цим технологіям можливо видаляти в п'ять разів більше відео, ніж раніше, адже зараз алгоритми розпізнають екстремізм в 98% відео.

Нагадаємо, останніми місяцями сервіс YouTube часто опинявся в центрі скандалів, пов'язаних із небезпечними відео, опублікованими на його платформі.

У жовтні YouTube змінив алгоритм показу пропонованих за пошуком відео після критики щодо фейкових роликів про стрілянину в Лас-Вегасі. Це сталося після того, як користувачі помітили, що першими їм пропонуються відео з теоріями змови, звинуваченнями на адресу влади США і фейковими новинами.

У листопаді відеохостинг пообіцяв обмежити доступ до роликів, які містять сцени насильства чи сексу за участі популярних дитячих персонажів, на які звернули увагу користувачі. А також YouTube вніс зміни в свої правила щодо роликів, у яких зняті діти. YouTube відтепер блокує ролики, в яких зображені реальні або розіграні знущання над дітьми або членами родини. З таких роликів видалена реклама та недоречні коментарі. 

Великі бренди, зокрема Mars, Cadbury, Lidl, Deutsche Bank та Adidas припинили рекламні кампанії на YouTube та Google після того, як їх оголошення з'явилися в роликах, що експлуатують дітей.

Крім того, у листопаді YouTube видалив десятки тисяч екстремістських відеороликів за участі чи про екс-ватажка терористичного угруповання «Аль-Каїда на Аравійському півострові» Анвара аль-Авлакі.

comments powered by Disqus