Директор Alphabet пообіцяв знизити RT і Sputnik в результатах видачі Google News

Радио Свобода

За словами Еріка Шмідта, Alphabet знає про проблему поширення російської пропаганди й працює над інженерним рішенням, яке покликане знизити ранжування сайтів, які її поширюють, пише Motherboard. «Це в основному RT і Sputnik», - сказав він, додавши, що Alphabet не буде блокувати сайти, оскільки холдинг «працює не таким чином».  

Alphabet зазнав критики за те, що він ранжує сайти RT і Sputnik так само, як й інші новинні видання, хоча давно відомо про їх пряме фінансування російським урядом, звертає увагу Motherboard.

Нагадаємо, нещодавно телеканал RT зареєструється в якості іноземного агента в США. Реєстрація не припинить функціонування організації у США, але вимагатиме від неї регулярного подання документів, в яких мають бути вказані надходження коштів від іноземних держав та пов'язані з ними контакти в США. Також весь медіаконтент RT після реєстрації має бути позначений як такий, що створений під впливом та за фінансування російського уряду.

У січні RT America була згадана в доповіді спецслужб США щодо впливу Росії на президентські вибори 2016 року. Автори доповіді назвали RT у «державною пропагандистською машиною», яка «позиціонувала себе як американський канал і свідомо намагалася затушувати будь-які юридичні зв'язки з російським урядом».

Як писав MediaSapiens, ФБР також розпочало розслідування діяльності російського агентства новин Sputnik, щоб з’ясувати чи порушувала ця організація Закон про реєстрацію іноземних агентів (Foreign Agents Registration Act, FARA). Як стало відомо, 1 вересня ФБР допитало колишнього співробітника інформаційного агентства – американця Ендрю Фейнберга (Andrew Feinberg), який працював кореспондентом медіа в Білому Домі. Журналіст надав органу копії його електронного листування та тисячі внутрішніх документів російської агентства новин.

comments powered by Disqus