Internet Trends-2017: приріст інтернет-користувачів та смартфонів знову сповільнився

Gadget Searcher

У ній вона відзначила, що зростання кількості інтернет-користувачів у світі сповільнюється, натомість ринок онлайн-реклами розвивається швидкими темпами. Так само зростає сегмент ecommerce  - інтернет-комерції. Ось кілька ключових тез із цьогорічної доповіді:

Зростання інтернет-популяції сповільнюється, а онлайн-реклами - прискорюється

У 2016 році кількість користувачів інтернету в усьому світі досягла 3,4 млрд і склала 46% від населення планети. Це в два рази більше, ніж в 2009 році. Проте, в останні п'ять років темпи зростання інтернет-популяції сповільнилися і залишаються на рівні 10%.

Як видно на графіку, глобальна кількість інтернет-користувачів зростає не так активно, як у попередні роки.

Водночас ринок онлайн-реклами демонструє швидкі темпи розвитку. В США за минулий рік цей показник склав 22%, а обсяг ринку - $ 73 млрд. У 2015 році зростання було на рівні 20%, в 2014 - 15%. Основним рушієм для росту стала мобільна реклама, за рахунок якої цей ринок компенсував спад в сегменті десктоп-реклами. 

Синім кольором позначено частку дексктоп-реклами на ринку, зеленим - онлайн-реклами

За оцінками експертки, в найближчі півроку витрати на digital-рекламу перевищать витрати на рекламу по телебаченню.

Приріст інтернет-комерції.

За останні три роки звіт Internet Trends фіксував постійне зростання сегменту ecommerce. У США в 2013 році цей показник становив 14%, а в 2016 - 15%. Мері Мікер прогнозує, що в штатах закриється майже 1700 магазинів роздрібної торгівлі, це буде найбільший показник за останні 20 років.

Менше інтересу до смартфонів.

За останній рік поставки смартфонів зросли лише на 3%, хоча рік тому приріст становив 10%. Цей тренд посилюється і сповільненням приросту інтернет-популяції. Втім, про те, що розвиток інтернету не буде таким стрімким, як у попередні роки, йшлося у попередній доповіді Internet Trends за 2016 рік. 

Динаміка розвитку ринку смартфонів від 2009 року до 2016-го.

Ігри займають важливе місце в онлайн-активності користувачів

Кількість геймерів у всьому світі становить 2,6 млрд осіб. У 1995 році ця цифра дорівнювала 100 млн. У 2016 році частка ігрової індустрії в глобальних доходах складала $ 100 млрд. З них 47% припадали на Азію. На думку Мері Мікер, ігри можуть готувати суспільство до нових форм взаємодії людини і комп'ютера.

Охорона здоров'я й цифрові технології

Цього року в Internet Trends-2017 експертка додала новий пункт - охорону здоров'я. Новий поштовх цій індустрії дали фітнес-трекери та додатки, пов'язані із здоров'ям водночас із розвитком «big data», збору та обробки великих обсягів даних. Середня лікарня зберігає  50 петабайт даних в галузі охорони здоров'я, а також загальна кількість цих даних зростає на 48 відсотків щороку. Таким чином, сучасна царина охорони здоров'я «знаходиться в точці перетину з цифровими технологіями» й варто очікувати значного притоку інвестицій в неї у найближчі роки.

Китай зростає як технологічний конкурент США

В області високих технологій найбільшою ринковою капіталізацією володіють компанії з так званої «Великої четвірки»: Apple, Alphabet, Amazon і Facebook. У загальній сумі їх вартість становить $ 2,4 трлн. Однак сім з наступних шістнадцяти компаній у списку є китайськими, включаючи Tencent і Alibaba. Їх загальна вартість становить $ 929 млрд.

Нагадаємо, минулого року MediaSapiens писав про п'ять найцікавіших тез із доповіді Internet Trends-2016.

comments powered by Disqus