Рекламодавець прималював волосину на фото в Instagram Stories, аби більше людей її переглянули

Рекламодавець прималював волосину на фото в Instagram Stories, аби більше людей її переглянули

10:14,
12 Грудня 2017
3401

Рекламодавець прималював волосину на фото в Instagram Stories, аби більше людей її переглянули

10:14,
12 Грудня 2017
3401
Рекламодавець прималював волосину на фото в Instagram Stories, аби більше людей її переглянули
Рекламодавець прималював волосину на фото в Instagram Stories, аби більше людей її переглянули
Автори:
Бренд Kaiwei Ni factory пішов на хитрість, аби більше користувачів прогорнули й подивилися їх пост в Instagram Stories.

На першому фото в Stories рекламодавець домалював волосину, яка виглядала як справжня, пише The Verge. Більшість користувачів, коли помічали її, одразу ж намагалися згорнути її з екрану, проводячи по ньому пальцем. Але замість того, аби прибрати сміття, вони прогортали на наступний знімок з рекламної «історії» кросівок Zone Kaiwei Ni factory.

Як пише видання, багатьох користувачів обурив такий обман, який змусив їх перейти на сторінку, яку вони не збиралися переглядати.

 

Редакція The Verge також звернулася за коментарем до Instagram, аби компанія розтлумачила, чи правила для рекламодавців дозволяють використовувати подібні технології в оголошеннях. Однак в компанії поки нічого не відповіли.

Нагадаємо, цього літа місячна аудиторія Instagram перевищила 700 млн користувачів.  Також за результатами дослідження медіаплатформи Bloglovin, мережа обміну фотографіями Instagram є найефективнішим майданчиком для залучення і взаємодії з аудиторією.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Fortune
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду