У LinkedIn – 200 млн користувачів

00:00,
10 Січня 2013
985

У LinkedIn – 200 млн користувачів

00:00,
10 Січня 2013
985
У LinkedIn – 200 млн користувачів
Соціальна мережа для ділового спілкування подолала позначку в 200 млн користувачів, повідомляється у LinkedIn Blog.

Соцмережа представлена у більше ніж 200 країнах, спілкуватися в ній користувачі можуть 19-ма мовами.

За час свого існування LinkedIn стала цифровою платформою для людей, орієнтованих на успіх, і допомагає обмінюватися ідеями та вибудовувати свою кар’єру, відзначають розробники.

Згідно із спеціально підготованою підсумковою інфографікою, найбільше користувачів LinkedIn у таких країнах: 74 млн – США, 11 млн – Великобританія, 7 млн – Канада, 11 млн – Бразилія, 18 млн – Індія.

Найбільш швидко LinkedIn збільшує свою присутність у Туреччині, Колумбії та Індонезії. При цьому найбільше мобільне зростання демонструють Китай, Бразилія, Португалія, Індія та Італія.

Найбільш популярними напрямками діяльності серед користувачів LinkedIn є інформаційні технології та сервіси – 4 млн користувачів, фінансові послуги –2,03 млн, робота у сфері вищої освіти – 1,95 млн, програмне забезпечення – 1,65 млн, телекомунікації – 1,59 млн.

А до ТОП-5 популярних у соцмережі персоналій керівництво LinkedIn включило британського підприємця Річарда Бренсона (Richard Branson), Барака Обаму (Barack Obama), ідеолога нетрадиційної медицини, американця індійського походження Діпака Чопру (Deepak Chopra), американського лайф-коуча Тоні Роббінса (Anthony «Tony» Robbins) та голову LinkedIn Джеффа Вейнера (Jeff Weiner).

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Всі фото: LinkedIn Blog.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду