Вхід по одному: американець створив «найексклюзивніший сайт» - щоби потрапити, треба відстояти чергу

Вхід по одному: американець створив «найексклюзивніший сайт» - щоби потрапити, треба відстояти чергу

10:04,
6 Липня 2015
3123

Вхід по одному: американець створив «найексклюзивніший сайт» - щоби потрапити, треба відстояти чергу

10:04,
6 Липня 2015
3123
Вхід по одному: американець створив «найексклюзивніший сайт» - щоби потрапити, треба відстояти чергу
Вхід по одному: американець створив «найексклюзивніший сайт» - щоби потрапити, треба відстояти чергу
Автори:
Веб-дизайнер із США Джастін Фолі розробив «найексклюзивніший сайт на світі».

На створеному ним ресурсі MostExclusiveWebsite.com одночасно може перебувати тільки один гість протягом обмеженого часу. 

Про це пише The Washington Post.

Творець порталу іронічно зазначає, що сайт дозволяє відчути себе важливою персоною. Для входу на портал інтернет-користувач спершу має отримати електронний квиток, який дасть право відвідати ресурс на 60 секунд. 

Видання зазначає, що матеріали на «ексклюзивному сайті» не мають чіткої прив’язки до тем - найчастіше користувачам пропонуються популярні в мережі фото котиків. 

«Інтернет створили як відкриту і доступну мережу. Я подумав: а що якщо зробити сайт, який буде суперечити всім базовим принципам інтернету?», - розповів автор ресурсу.

З 30 червня відвідати ресурс пробували більше 300 тисяч чоловік, але пощастило тільки 55 тисячам. Деякі відвідувачі відзначили, що заради цього відстояли вісім годин у черзі. Продавати квитки без черги Фолі поки не поспішає.

«Хоча якщо президент Обама подзвонить мені й попросить про виняток, я, звичайно ж, погоджуся», - додав розробник.

Минулого місяця на сайті MediaSapiens повідомлялося, що дослідники з США вивчили феномен популярності відеороликів за участю котів серед користувачів інтернету. Автор дослідження Джессіка Мірік з медіашколи Університету Індіани опитала 7 тисяч осіб. Вона розпитала їх про почуття та емоції, які вони відчувають до і після перегляду подібних роликів. Проаналізувавши отримані дані, пані Мірік зробила висновок, що ролики про котів володіють терапевтичним ефектом: їх перегляд покращує настрій, люди відчувають прилив сил і натхнення, в той же час зникають негативні емоції - знижується рівень стресу, проходить тривога і злість.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
УНІАН
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду