З’явився сайт, де можна ставити  питання успішним ІТ-підприємцям та інвесторам

З’явився сайт, де можна ставити питання успішним ІТ-підприємцям та інвесторам

10:16,
14 Червня 2016
3460

З’явився сайт, де можна ставити питання успішним ІТ-підприємцям та інвесторам

10:16,
14 Червня 2016
3460
З’явився сайт, де можна ставити  питання успішним ІТ-підприємцям та інвесторам
З’явився сайт, де можна ставити  питання успішним ІТ-підприємцям та інвесторам
Автори:
Наприкінці минулого тижня у відкритому режимі запрацював проект Стартаплевел, завдяки якому стартапери та всі бажаючі можуть задавати питання вже успішним ІТ-підприємцям.

Українці створили сайт Стартаплевел з відповідями на питання та контент про запуск стартапів, побудову бізнес-моделей, пошук користувачів, отримання інвестицій, формування команди, юридичні моменти, екосистему та інше. При цьому відповіді дають відомі вітчизняні ІТ-бізнесмени, пише Platforma.

«99,7% стартапів закриваються протягом першого року. Запускати проект з такою статистикою можна двома шляхами: "fail fast" або ітераціями, – говорить засновник Стартаплевелу Ігор Стефурак. – Я започаткував цю спільноту, бо щодня доводиться відповідати на ті самі запитання засновників, які знаходяться на ранніх стадіях розвитку. Сайт дозволяє масштабувати процес спілкування. Я відповідаю на питання сам, залучаю колег, інших підприємців, інвесторів та експертів».

За словами засновника, за два місяці після запуску в закритому режимі на сайті було 80 учасників, 65 тем та 270 відповідей. При цьому 15 учасників завели акаунт, оплативши внесок. Зараз сайт запрацював у відкритому режимі. 

Тиждень тому на сайті опублікували першу АМА-сесію (формат «Ask Me Anything» з’явився на Reddit у 2009 році), гостем якої є Ярослав Ажнюк, засновник та CEO одного з найуспішніших українських проектів Petcube. Сесія відкрита для публікації запитань протягом червня. Ярослав заходитиме час від часу й відповідатиме. У липні гість зміниться.

Без власного акаунту відвідувачі можуть читати контент, але не можуть публікувати власні запитання й відповідати на наявні. Зареєструватися у спільноті можна безкоштовно: додати запитання, яке ще не піднімалося і отримати акаунт на 6 місяців; або сплатити внесок — 300 грн/рік. У липні вартість зросте до 400 грн/рік.

«Критичною масою, для того щоб спільнота функціонувала самостійно, я вважаю набір 300 учасників. Окрім запитань та АМА-сесій користувачі хочуть ділитися контентом — власними підходами, експериментами і таке інше. Тому головне завдання — отримати їх до осені, –– вважає Ігор Стефурак. – Через два тижні я анонсую ще одну АМА-сесію. На цей раз з інвестором. Влітку працюватиму над тим, аби на сайті з’явилося більше нішевих експертів, які разом з користувачами допомагатимуть порадами».

Раніше MediaSapiens писав про сервіс Thetruesize дозволяє зіставити реальні розміри різних країн. Так, на екваторі Україна загубилася би в Демократичній республіці Конго, зате на полюсах розбухла би до розмірів Африки. А невелика, здавалося би, країна Сомалі зайняла би майже всю Скандинавію. 

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду