13 найбільш дратуючих сповіщень від Facebook - рейтинг Mashable

Mashable

Дні народження, події, пости та оновлення - Facebook намагається розказати та нагадати своїй аудиторії про усе. Однак, така нав'язливість може й дратувати. Видання Mashable склало рейтинг сповіщень від Facebook, які дратують користувачів найбільше.

13. Спогади

Іноді приємно подивитися свої старі фото, але соцмережа вирішила піти далі й тепер вона з дня у день показує одні й ті ж пости, якщо вони свого часу зібрали багато «лайків» чи коментарів.

12. Сповіщення про тих, хто зацікавлений у події

Людина, з якою ви давно не розмовляли й не бачилися, збирається на подію, що відбуватиметься неподалік або ж якою ви зацікавлені. Зазвичай багато користувачів клацають на кнопку «Цікавить» на сторінці події, але дуже малий відсоток з них дійсно приходять на неї. Користь від такої нотифікації сумнівна.

11. Сповіщення про те, що малознайомий користувач опублікував фото

Нотифікації про людей чи події, які вас не цікавлять, навряд чи когось потішать. І хоча останні анонсовані зміни алгоритмів Facebook були в першу чергу спрямовані на те, аби показувати користувачам більше цікавого та релевантного контенту, сповіщення цього типу йдуть у розріз з анонсованою політикою компанії.

10. Сповіщення про відеостріми

Так, ми вже усі знаємо, що живі відеостріми - це важливо для Facebook. Але будь ласка, не відволікайте користувачів постійними нагадуваннями про них.

9. Спам про Facebook Messenger

Кожного разу, коли хтось із вашого списку друзів починає використовувати додаток Facebook Messenger, вам приходить про це сповіщення. Ще один абсолютно непотрібний фрагмент інформації, про який ніхто не просив.

8. Сповіщення від функції «Hello»

Мабуть, це нова версія «штурханців», які раніше були у Facebook. В самій компаніїї її називають «Hello» (Привіт) й за задумом творців, вона створена для того, аби люди, яким охота поспілкуватися, але які не можуть підібрати для цього слова, було простіше почати розмову. І вона передбачає пряму нотифікацію того користувача, якому «помахали» або з яким привіталися.

 

7. Будь-яка форма сповіщень про дні народження

Пам’ятаєте ту людину, яку ви зустріли чотири роки тому під час відпустки і з тих пір жодного разу з нею не спілкувалися? Так ось, сьогодні в неї день народження! Ще більше дратує, якщо Facebook нагадує про це за тиждень до нього. Або ж нагадує вам про ваш власний день народження.

6. Сповіщення про те, що ви видалили когось із друзів

Досить безглузде повідомлення. Видалення когось зі списку друзів говорить саме за себе, хіба ні? Навіщо ж зайвий раз про це нагадувати?

5. Нагадування про події, які нещодавно трапилися

Якщо ви забули, що ви робили протягом останніх кількох днів, Facebook готовий нагадати про це. Особливо дивним у цьому контексті виглядає сповіщення про те, що ви робили публікації щодня протягом минулого тижня і «ваші друзі реагували на них».

4. Оновлення в життєписах інших людей, про які ви не хочете знати

Колишня дівчина або хлопець почали нові стосунки і Facebook надіслав про це сповіщення? Не усі захочуть знати таку інформацію. Втім, соцмережа додала нову функцію, яка приховуватиме новини від колишніх партнерів, при цьому не видаляючи їх з друзів та не блокуючи їх дописи.

3. Пропозиції придбати речі, які вас не цікавлять

Минулого року Facebook представила платформу для приватних оголошень всередині соцмережі. Сервіс автоматично показує список речей, які продають люди неподалік, а також дозволяє безпосередньо шукати товари в ньому. Можливо, це на краще, що він поки не запустився в Україні, інакше вам посипляться сповіщення із пропозиціями купити, наприклад, гранітну плиту.

 

Фото: @kayleydonnelly

2. Сповіщення про активність

«Ви не отримали жодних “лайків” цього тижня». Такі сповіщення можна розцінити як пасивно-агресивний спосіб заохотити користувачів більше часу й уваги приділяти соцмережі. Але людей, які чутливі до проявів уваги з боку інших людей, це може засмутити.

1. Сповіщення про оновлення профілю

Ще одне сповіщення, яке має спонукати користвучів оновлювати свої профілі в соцмережі. Однак яка користь від інформації про те, що ви більше 30 тижнів не писали нічого на своїй сторінці? Знову ж таки, про ці дані ніхто не просив.

Як пише Business Insider, компанія Facebook збільшує свою виручку за рахунок трьох основних показників: збільшення бази користувачів, часу, який користувачі проводять на платформі та додавання рекламних оголошень на кожну сторінку. Цілком можливо, що спроби збільшити другий показник і є причиною такої великої кількості сповіщень.

comments powered by Disqus