Акціонерка подала до суду на Twitter за невиконані обіцянки щодо зростання популярності сервісу

Акціонерка подала до суду на Twitter за невиконані обіцянки щодо зростання популярності сервісу

13:37,
21 Вересня 2016
1940

Акціонерка подала до суду на Twitter за невиконані обіцянки щодо зростання популярності сервісу

13:37,
21 Вересня 2016
1940
Акціонерка подала до суду на Twitter за невиконані обіцянки щодо зростання популярності сервісу
Акціонерка подала до суду на Twitter за невиконані обіцянки щодо зростання популярності сервісу
Автори:
Доріс Шенвік, акціонерка Twitter Inc., подала до суду на компанію.

На думку позивачки, керівництво сервісу ввело в оману своїх акціонерів, не виконавши обіцяні плани щодо ключових показників зростання, пише Bloomberg.

Пані Шенвік стверджує, що керівництво Twitter не виконало обіцянки, які воно оприлюднило в листопаді 2014 року: довести кількість активних користувачів сервісу до 550 млн осіб в короткостроковій перспективі і до одного мільярда в довгостроковій.

У керівництва компанії не було ніяких підстав для подібних розрахунків, але цей факт вирішили замовчати, йдеться в позові. За даними 30 червня 2016 року активна місячна аудиторія Twitter була на рівні 313 млн користувачів.

Доріс Шенвік намагається домогтися для своєї заяви статусу групового позову. В цьому випадку позивачами стануть всі акціонери Twitter, які придбали акції компанії в період з 6 лютого по 28 липня 2015 року.

Як повідомлялося, у червні цього року Snapchat випередив Twitter за обсягом аудиторії. Кількість користувачів Snapchat перевищила позначку у 150 млн. осіб в день. Також в мережі продовжують ширитись чутки про можливий продаж мережі мікроблогів Twitter. 

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Marketing lab
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду