Facebook, Google та Twitter розкрили нові дані про можливе втручання в американські вибори

CNN

Як повідомляє The Washington Post, Facebook спершу повідомляла про те, що підозрілий контент, який імовірно поширювався в рамках кампанії з впливу на президентські вибори в США, побачили 10 мільйонів користувачів. Однак, згідно з новими даними, мова йде про 126 мільйонів користувачів. Слухання в Конгресі щодо справи про вплив на вибори з боку Росії мають відбутися цього тижня й газета зуміла отримати чернетку свідчень Facebook зі своїх джерел.

Що стосується Google, то компанія вперше визнала, що її платформу використовували оператори з Росії для впливу на американських виборців. Google знайшла 1108 відеороликів на YouTube та рекламну кампанію, вартість 4700 доларів, які мають відношення до розслідування Конгресу.

За даними Twitter, в мережі мікроблогів було зареєстровано 2752 профілі і більше 36 тисяч ботів, які розглядаються як причетні до кампанії з впливу на вибори в США. Вони автоматично опублікували 1,4 мільйона твітів про вибори, що становить 9,74% від всіх дописів про кампанію. Раніше компанія повідомила про 201 акаунт, пов'язаний з Росією, порівняла The Washington Post.

Нагадаємо, дослідники з Міського університету Лондона (City University of London) опублікували дослідження в журналі «Social Science Computer Review», в якому виділили більше 13 тисяч підозрілих бот-акаунтів. Згадно з їх аналізом, ця мережа ботів намагалися вплинути на референдум про Brexit, посилюючи в мережі поширення меседжів про переваги виходу Великобританії з ЄС.

Результати досліджень також виявили схожість у поведінці підозрілих бот-акаунтів, які намагалися вплинути на Brexit, з деякими ботами, які були активними й просували Дональда Трампа під час президентської кампанії в 2016 році.  Вони поширювали повідомлення від одних і тих же профілів, пов'язаних з крайніми правими та були згодом видалені у схожий спосіб.

Як писав MediaSapiens, соціальна мережа Facebook виявила низку платних політичних рекламних оголошень, які ймовірно поширювалися з Росії. Реклама публікувалася в період з червня 2015 року по травень 2017 року. Загалом було опубліковано близько 3000 постів, а вартість платного просування цієї кампанії в Facebook склала 100 тисяч доларів. При цьому усі пости робилися через 470 несправжніх сторінок і акаунтів, які порушують правила соцмережі. За даними Facebook, усі сторінки керувалися з одного центру на території Росії.

У липні американські конгресмени попросили Facebook дати свідчення про втручання Росії у вибори.

Окрім того, колишні модератори Facebook розповіли, що їх зовсім не готували до виявлення чи боротьби з російською пропагандою в соцмережі. А система премодерації платних оголошень не пристосована до пошуку в них пропагандистського контенту.

21 вересня генеральний директор Facebook Марк Цукерберг повідомив, що компанія надасть усю знайдену інформацію владі США та продовжуватиме розслідувати цю справу. Пан Цукерберг також заявив, що Facebook візьме на роботу фахівців для запобігання подібним загрозам й розширить партнерство з виборчими комісіями по всьому світу.

Також до Конгресу США для надання свідчень в рамках розслідування про втручання Росії в американські вибори 2016 року запросили керівників компаній Alphabet (Google) та Twitter.

Нещодавно стало відомо, що соцмережа Twitter закрила 220 російських акаунтів через зв'язок з виборами в США.

comments powered by Disqus