Facebook продовжить розслідувати, чи впливала Росія на перебіг Brexit

hubsmedia.co.uk
Це рішення компанія ухвалила через тиск з боку британських законодавців, незадоволених попереднім розслідуванням Facebook, повідомляє Bloomberg.
 
Нагадаємо, у грудні соціальна мережа заявила, що виявила всього три рекламні дописи, оплачені із російських акаунтів у період голосування на референдумі щодо виходу Британії з ЄС. Facebook констатувала, що використання її платформи для втручання з боку РФ було незначним, особливо в порівнянні з впливом на вибори в США того ж року.

Згодом парламент Великої Британії закликав компанії Facebook і Twitter оперативно надати всю можливу інформацію про втручання Росії в голосування щодо Brexit. У разі, якщо цього не станеться, парламент пообіцяв застосувати санкції.

Директор політики компанії Facebook Саймон Мілнер (Simon Milner) заявив, що вони продовжать пошуки доказів координованої діяльності з боку РФ щодо розповсюдження дезінформації напередодні голосування. У компанії повідомили, що на розслідування їм потрібно кілька тижнів. Вони попросили владу Британії поділитися з ними даними розвідки та іншою інформацією, яка може допомогти в цій справі.

В іншій соціальній мережі — Twitter —наразі відмовилися від коментарів.

Нагадаємо, у липні американські конгресмени попросили Facebook дати свідчення у рамках розслідування про втручання Росії у вибори в США в 2016 році.

У вересні компанія заявила про виявлення низки платних політичних рекламних оголошень, які публікувалися з червня 2015 року по травень 2017 року, й могли вплинути на перебіг виборів 2016 року в США. Загалом було опубліковано близько 3000 постів, а вартість платного просування цієї кампанії в Facebook склала 100 тисяч доларів. При цьому усі пости робилися через 470 несправжніх сторінок і акаунтів з одного центру на території Росії. Цю рекламу побачило близько 10 млн людей.

Соцмережа Twitter закрила 220 російських акаунтів через зв'язок з виборами в США. Російську рекламу також знайшли в Instagram та Google. 31 жовтня з'ясувалося, що її могли побачити значно більше користувачів, ніж про це відзвітували компанії.

Пізніше Twitter, Facebook та Google заявили в Конгресі США, що не зможуть запобігти повторному втручанню у вибори: у них немає для цього інструментів.

Президент США Дональд Трамп вважає заяву Facebook про ймовірне втручання Росії в вибори через рекламу в соцмережі містифікацією.

Натомість представники Комітету з розвідки Сенату США схвалили висновки американської розвідки щодо того, що Росія здійснювала вплив на вибори президента Америки в 2016 році.

comments powered by Disqus