Facebook спростить користувачам керування власними даними

Фото: Fabrice Coffrini, AFP | Getty Images

Як пише The Guardian, про це пані Сендберг повідомила під час виступу в Брюсселі 23 січня.

Facebook має намір спростити для понад 2 мільярдів своїх користувачів керування власними даними, створивши новий підрозділ. 

«Ми впроваджуємо новий глобальний центр конфіденційності, який розмістить основні параметри конфіденційності для Facebook у одному місці та полегшить людям керування їхніми даними», — повідомила пані Сендберг.

Це стане відповіддю компанії на запровадження нових стандартів Євросоюзу щодо захисту даних. Адже 25 травня 2018 року в ЄС набуде чинності «Положення про захист даних» (General Data Protection Regulation, GDPR) —  документ, який покликаний дати європейцям більше контролю над власною інформацією та тим, як технологічні компанії її використовують. Влада зможе стягувати з міжнародних компаній до 4% їх річного доходу за порушення при обробці і зберіганні персональних даних.

«Ми не зробили достатньо, щоб зупинити зловживання нашими технологіями», —констатувала Шеріл Сендберг.

За словами операційної директорки Facebook, вимоги ЄС заохочують компанію продовжувати інвестувати в продукти та освітні інструменти для захисту приватності користувачів.

Пані Сендберг також повідомила, що Facebook буде наполегливо працювати над припиненням зловживань їхньою платформою особами, які намагаються зашкодити демократичному процесу в усьому світі. 

Операційна директорка повідомила, що у Facebook над безпекою і захистом даних наразі працює 10 тисяч співробітників, а до кінця року компанія планує збільшити їх кількість в два рази: до 20 тисяч.

Цей крок також дозволить Facebook краще відстежувати та видаляти нелегальні матеріали, опубліковані онлайн, — публікації з мовою ненависті та терористичною пропагандою.

«Якщо ми можемо запобігти тому, аби [певні] люди були частиною наших рекламних мереж, не допускати людей до реклами забрати в них фінансові стимули, це один з найсильніших кроків, які ми можемо зробити проти поширення фейкових новин. Ми зараз сфокусовані на цьому», — зазначила Шеріл Сендберг.

Нагадаємо, наприкінці грудня в Facebook з’явився розділ з переліком акаунтів «російських тролів», які поширюють фейкові новини.  Створення такого порталу  в компанії назвали частиною зусиль Facebook зробити свою роботу більш прозорою.

Також нещодавно Facebook вирішила відмовитися  від позначки «Disputed» («Спірна») біля фейкових новин. Дослідження, проведене Facebook, показало, що спеціальна позначка «Disputed» давала зворотний ефект: вона сприяла закріпленню глибоко укорінених переконань в користувачів. Натомість Facebook буде показувати користувачам посилання на релевантні матеріали («Related Articles»).

Особистою ціллю засновника та гендиректора Facebook Марка Цукерберга на 2018 рік став «захист спільноти від ворожнечі та образ, а також  від втручання інших держав чи забезпечення того, аби час, проведений на Facebook, був проведений добре». 

comments powered by Disqus