Nivea відкликала рекламу, яку розкритикували за расизм

The Branding Source

Про це пише BBC

У рекламі дезодоранту, що не залишає слідів, був використаний слоган «Біле - це чистота».

Постер опублікували на Facebook-сторінці бренду, орієнтованій на читачів із Близького Сходу.

Його супроводжував підпис «Хай буде чистота, хай буде яскравість. Не дозволяйте нічому їх зруйнувати».

Представник Nivea визнав, що цей допис «створює неправильне враження». Його видалили зі сторінки бренду.

Багато користувачів соцмереж поскаржилися, що цей пост - расистський.

«Не круто, @NiveaUSA, @Niveauk, @NiveaAustralia. ... Зовсім не круто. Расизм - нехороша маркетингова тактика», - написав у Twitter користувач @Redheadedfuries.

Водночас цей пост широко поширили альтернативні праві. Дехто з них опублікував у коментарях до акаунту Nivea фото Гітлера.

А один із акаунтів альтернативних правих написав: «#Nivea: офіційний зволожувач/антиперспірант #AltRight (альтернативних правих. - Ред.)».

Компанія вибачилася перед тими, кого могла образити їхня реклама.

«Різноманіття і рівні можливості є ключовими цінностями NIVEA: цей бренд відображає різноманіття, толерантність і рівні можливості», - заявив речник компанії Beiersdorf, власник бренду.

«Ми глибоко вибачаємося перед усіма, кого міг образити цей пост. Зрозумівши, що він створює неправильне враження, ми негайно його прибрали», - також сказав він.

Нагадуємо, що в Парижі 29 березня після скандалу з рекламою Saint Laurent, що принижує жіночу гідність, ввели заборону на сексизм у рекламі.

comments powered by Disqus