Соцмережі та новини заважають українцям працювати – дослідження

Соцмережі та новини заважають українцям працювати – дослідження

12:35,
3 Березня 2015
3560

Соцмережі та новини заважають українцям працювати – дослідження

12:35,
3 Березня 2015
3560
Соцмережі та новини заважають українцям працювати – дослідження
Соцмережі та новини заважають українцям працювати – дослідження
Автори:
Близько 10% українських працівників визнають, що через відволікання на новини не можуть сконцентруватися на роботі.

Про це свідчать результати опитування, яке провів портал  «HeadHunter Україна», пише ain.ua.

57% опитаних заявили, що переважно відволікаються на новини та їх обговорення з колегами під час обідньої перерви.

При цьому частка тих, хто спілкується на теми новин, залежить від кількості працівників у компанії. Згідно з дослідженням, у кожній третій фірмі, де працює від 50 до 100 людей, новини з колегами не обговорюють. В той час як у великих компаніях (понад 100 працівників) не прийнято спілкуватися на тему новин лише у кожній четвертій.

Стосовно невідкладної роботи, то лише близько 30% сказали, що закривають всі сторонні сайти та намагаються сконцентруватися на завданні. Цікаво, що половина опитаних зазначила, що навіть у випадку невідкладної роботи, працюватимуть та сидітимуть у соцмережах одночасно. 8% респондентів заявили, що можуть знехтувати якістю та кількістю роботи заради новин і відпрацьовувати лише необхідний мінімум.

2011 року було проведене опитування, яке засвідчило, що у половині українських компаній доступ до соціальних мереж заборонений. 

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
b2binsights.com
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду