Twitter закрив 220 російських акаунтів через зв'язок з виборами в США

New York Post

Ці профілі купували рекламу, таргетовану на американських користувачів, пише New York Post. Компанія Twitter розкрила цю інформацію після того, як дала свідчення на закритих слуханнях в спецкомітеті Сенату США з розвідки.

З 220 виявлених акаунтів 22 діяли одночасно і в соцмережі Facebook. Акаунти належали російським користувачам, які розміщували тисячі рекламних повідомлень політичного характеру. Всі ці облікові записи були закриті.

Також у Twitter розповіли, що Russia Today витратила в 2016 році $274 100 на просування своїх дописів у сервісі. RT належить кілька профілів - @RT_com, @RT_America та @ActualidadRT. Раніше американські спецслужби оприлюднили звіт щодо впливу російської пропаганди у виборах США, згідно з яким RT (Russia Today) є каналом поширення російської пропаганди.

За даними каналу CNBC, Twitter продав акаунтам, пов'язаним з Росією, понад 270 тисяч рекламних оголошень під час виборів у 2016 році.

Американський сенатор та віце-голова комісії Сенату США з розвідки Марк Уорнер (Mark Warner) жорстко розкритикував Twitter та керівництво сервісу. На його думку, в компанії не усвідомлюють всю серйозність питання та не підготувалися належним чином до виступу перед спецкомітетом. У відповідь Twitter через свій офіційний блог пообіцяла зробити політичну рекламу більш прозорою для користувачів і переглянути механізми перевірки таких кампаній.

Як писав MediaSapiens, соціальна мережа Facebook виявила низку платних політичних рекламних оголошень, які ймовірно поширювалися з Росії. Реклама публікувалася в період з червня 2015 року по травень 2017 року. Загалом було опубліковано близько 3000 постів, а вартість платного просування цієї кампанії в Facebook склала 100 тисяч доларів. При цьому усі пости робилися через 470 несправжніх сторінок і акаунтів, які порушують правила соцмережі. За даними Facebook, усі сторінки керувалися з одного центру на території Росії.

У липні американські конгресмени попросили Facebook дати свідчення про втручання Росії у вибори.

Окрім того, колишні модератори Facebook розповіли, що їх зовсім не готували до виявлення чи боротьби з російською пропагандою в соцмережі. А система премодерації платних оголошень не пристосована до пошуку в них пропагандистського контенту.

Також до Конгресу США для надання свідчень в рамках розслідування про втручання Росії в американські вибори 2016 року запросили керівників компаній Alphabet (Google).  

comments powered by Disqus