У Facebook більше користувачів, ніж населення у Китаї

У Facebook більше користувачів, ніж населення у Китаї

14:02,
29 Січня 2015
2225

У Facebook більше користувачів, ніж населення у Китаї

14:02,
29 Січня 2015
2225
У Facebook більше користувачів, ніж населення у Китаї
У Facebook більше користувачів, ніж населення у Китаї
Автори:
Якби Facebook був окремою країною, вона стала б найчисельнішою за кількістю населення на планеті.

Про це пише The Huffington Post.

Соціальна мережа повідомила у середу, що її послугами щомісяця користуються 1 мільярд 39 мільйонів жителів планети Земля.

Вони виходять на новинні сайти, спілкуються з друзями та роздивляються фото.

Їхнє число більше, ніж населення Китаю, яке, за останніми оцінками ЦРУ, становить 1,36 млрд.

Іронія у тому, що у цій країні Facebook блокують. Та це не завадило засновнику і генеральному директору соціальної мережі Марку Цукербергу відвідати восени минулого року Пекін. Там він зустрічався з представниками великого бізнесу та зі студентами, давав інтерв’ю китайською мовою.

Хоча база користувачів Facebook розширюється, її зростання останнім часом уповільнилося через відсутність нових потенційних клієнтів, відзначає HuffPost.

Цукерберг висунув ініціативу – добитися того, щоби дві третини населення планети, які ще не мають доступу до мережі, отримали його. Таку ідею підтримали Samsung, Ericsson та Qualcomm.

Facebook повідомив, що в останньому кварталі минулого року його прибуток становив $3,85 млрд., перевищивши на 49 відсотків показник за той самий період попереднього року. Ціна акції компанії – $76,24. Протягом останніх 12 місяців вона зросла приблизно на 22 відсотки.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
huffingtonpost.com
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду